کد خبر: ۷۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۲۷۰
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به روند حرکت سامانه بارشی در کشور طی روزهای آینده، از وزش باد شدید و وقوع گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.
از وقوع گرد و خاک تا فعالیت سامانه بارشیبه گزارش خبرداغ ، احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور طی دو روز آینده سبب ابرناکی، رگبار باران،گاهی رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی در مناطقی از شمال غرب، غرب و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی و مرکز کشور خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه این سامانه دوشنبه (اول خرداد)، در شمال شرق کشور مستقر خواهد بود، گفت: این سامانه بارشی اواخر وقت سه‌شنبه(۲ خردادماه) از شمال شرق کشور خارج خواهد شد همچنین با تشکیل توده بزرگ گرد و خاک روی عراق و حرکت آن به سمت مرزهای غربی کشور انتظار می‌رود از امروز گرد و غبار مناطق شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور را فرا بگیرد.

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

وظیفه در مورد هوای تهران طی روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز یکشنبه (۳۱ اردیبهشت) قسمتی ابری، در بعضی ساعات ابری، گاهی همراه با رگبار و رعد و برق، وزش باد، در بعدازظهر وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که بیشینه و کمینه دمای آن ۳۳ و ۲۰ درجه سانتیگراد خواهد بود. هوای تهران در روز دوشنبه (اول خرداد) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: