کد خبر: ۷۲۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۱
وزیر ورزش و جوانان گفت: ایران تقاضای میزبانی مسابقات 2023 جام ملت‌های آسیا را دارد.
سلطانی‌فر: درخواست میزبانی جام ملت‌های 2023 آسیا را داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مسعود سلطانی‌فر ظهر امروز در حاشیه افتتاح خانه جوان زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع 3 هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی داریم. در هر حال در این دولت یک‌هزار و ۲۱۰ طرح را تمام کردیم و به بهره‌برداری رساندیم که از جمله آن‌ها ۲۰ استادیوم ۱۵ هزار نفری به اتمام رسیده و این استادیوم‌ها وزارت ورزش و جوانان را در شرایط خوبی از لحاظ سخت‌افزاری قرار داده است.

وی با اشاره به استادیوم‌های احداث شده در دیگر استان‌ها، خاطرنشان کرد: در اصفهان استادیوم ۷۵ هزار نفری، استادیوم ۵۰ هزار نفری تبریز، استادیوم ۵۰ هزار نفری شیراز، استادیوم نقش جهان، در مشهد نیز استادیوم ثامن و استادیوم ۵۰ هزار نفری غدیر نیز در اهواز احداث شده است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: ساخت این استادیوم‌ها سبب شده که در سطح آسیا بتوانیم میزبان مسابقات بین‌المللی فوتبال و ورزش‌های میدانی باشیم و تقاضای میزبانی مسابقات ۲۰۲۳ جام ملت‌های آسیایی را داریم؛ چرا که در حال حاضر ظرفیت‌های لازم را داریم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: فوتبال ما در آسیا پرطرف‌دار است و پرتماشاترین و پرطرف‌دارترین داربی را در آسیا داریم و باشگاه‌های ما بیشترین هوادار را دارند و این میزان تماشاگر برای AFC و فیفا بسیار مهم است و به همین جهت زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش در سطح کشور داریم.

سلطانی‌فر افزود: باید به سراغ هم‌گرایی و هم‌افزایی در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور حرکت کنیم و با همکاری و تعامل بین وزارت ورزش و جوانان با وزارت آموزش و پرورش، شهرداری‌ها، وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی، وزارت علوم و نیروی‌انتظامی همه این سالن‌ها را به طور منسجم در برنامه هماهنگی در اختیار مردم قرار بدهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: