کد خبر: ۷۱۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۴
در حالی که برخی رسانه ها امروز از تعطیلی یک شرکت صنعتی خبر داده اند، پیگیری ها نشان می دهد که این کارخانه تاکنون دوبار تعطیل شده که هر دوبار در زمان دولت نهم و دهم بوده و هیچ ارتباطی به دولت تدبیر و امید ندارد.
رسوایی برای یک دروغ اقتصادی دیگرشرکت ایپاکو یک شرکت کاملا خصوصی بوده که در سال ۸۶ در تولید قطعات پلیمری و داشبورد مشغول به فعالیت می شود.

با توجه به این که مالکان وقت این شرکت، فعالیت های اقتصادی دیگری نيز داشته اند، پس از مدتی مبلغ ۲۵میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی، تهیه‌كنندگان مواد اولیه، سازندگان دستگاه های شرکت، پرسنل و غیره بدهکار می شوند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاين، با توجه به اين بدهی هاي کلان فعالیت این شرکت براي اولين بار در سال۸۸ (دولت گذشته) متوقف می شود. در سال ۸۹ مالک جدید حقیقی با هدف احیای کارخانه آن را در اختيار گرفته و طي يك سال مبالغ هنگفتي نيز جهت راه اندازی و خروج از بحران دریافت کرده است. در ابتدای سال ۹۱ و با توجه به افزایش ناگهانی نرخ ارز، ارزش کارخانه به مراتب از بدهی های آن كمتر و كارخانه دچار مشكلات ديگري می شود. 

از سال ۹۱ به بعد شرکت ایپاکو دیگر هیچ فعالیت رسمی نداشته و از اين رو تعطیلی آن ارتباطی به دولت تدبیر و امید ندارد.

گفتنd است دعاوی متعدد حقوقی بر سر مالکیت شرکت ایپاکو در دادگاه مربوطه در حال جریان و پیگیری است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: