کد خبر: ۷۱۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۷۳۰
فال روزانه یکشنبه 24 اردیبهشت 1396
متولد فروردین : اکنون که ماه به نشانه برج سنبله بازگشته است، ممکن است احساسات شما با منطقتان تضاد داشته باشند. تلاش کردن برای حل این مشکل باعث خوشحال شدن شما نخواهد شد، برای اینکه حتی زمانی که شما در مسیرهای مختلفی پیش می‌روید نیاز دارید که هم به عقلتان رجوع کنید و هم به حرف دلتان گوش بدهید. لزومی ندارد که خودتان به تردیدهایتان فکر کنید، مگر اینگه فکر کنید حتماً باید یک اولویت را در نظر داشته باشید. وقتی که نتایج فعالیتهای شما آشکار می‌شود، در روزهای آینده وقت شما آزادتر خواهد شد.

متولد اردیبهشت : امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می‌شود در موقعیتی استرس‌زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می‌تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می‌توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه‌های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می‌شوند.

متولد خرداد
: تغییر حالت‌های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف‌ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می‌رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

متولد تیر : امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

متولد مرداد : شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته‌اید خوب درخشیده‌اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده‌اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت‌تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

متولد شهریور : امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

متولد مهر
: شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

متولد آبان
: یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

متولد آذر : خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

متولد دی
: در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

متولد بهمن : شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

متولد اسفند : اغلب مسائل جزیی می‌توانند یک موقعیت بزرگ را تحت تاثیر قرار دهند. بخاطر همین، مطمئن شوید که براحتی از هر مسئله ای نگذرید. حتی اگر وسوسه شدید که از موضوعی صرف نظر کنید، به این فکر کنید که شاید این غفلت شما باعث بوجود آمدن مشکلات بزرگی شوند. مشارکت و همکاری با دیگران خیلی خوب است،‌ اما اول مطمئن شوید که بر همه جوانب کار مسلط هستید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: