کد خبر: ۷۱۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۴۳۴
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در ابلاغیه‌ای تاکید کرد که جذب و بکارگیری کارمند جدید در تمام واحدها، مراکز آموزشی و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ممنوع است.
درهای استخدامی دانشگاه آزاد بسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این بخشنامه آمده است، به منظور ساماندهی نیروی انسانی در دانشگاه موارد ذیل برای اقدام ابلاغ می‌شود.

 

 

۱. جذب و بکارگیری کارمند جدید به هر نحو در تمام واحدها، مراکز آموزشی و سازمان مرکزی دانشگاه ممنوع است.

 

 

۲. استان ها، واحد‌ها و مراکز آموزشی از صدور مجوز جذب، بورسیه و عقد قرارداد به عنوان عضو هیات علمی جدید به هر نحو خودداری کرده و پس از تکمیل پرونده متقاضیان شرکت‌کننده در فراخوان و طرح در هیات اجرایی جذب هیات علمی استان براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، نسبت به ارسال پرونده‌ها به اداره کل امور هیات علمی سازمان مرکزی اقدام کنند و صدور هرگونه مجوز جذب، بورسیه و عقد قرارداد به عنوان عضو هیات علمی صرفا توسط سازمان مرکزی دانشگاه انجام خواهد شد.

 

 

مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به صورت تضامنی برعهده روسای واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولیت نظارت بر آن برعهده روسای استان‌ها و معاونان اداری و مالی و آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: