کد خبر: ۷۱۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۴۴۹
نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس از حل مشکل خروج زهرا نعمتی از کشور خبر داد و تاکید کرد: باید مقتضیات زمان و مکان در اجتهاد در نظر گرفته شود.
مشکل خروج از کشور زهرا نعمتی با «گذرنامه ویژه» حل شدطیبه سیاوشی شاه عنایتی با اشاره به ممنوع‌الخروج شدن زهرا نعمتی توسط همسرش گفت: خوشبختانه طبق آخرین اخباری که به دست ما رسیده، با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی رئیس کمیته‌ ملی پارالمپیک مشکل خروج این ورزشکار از کشور به طور ویژه حل شده و وی می‌تواند در تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خانه ملت، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معاونت زنان ریاست‌جمهوری لایحه‌ای را مبنی بر تدوین «گذرنامه‌های ویژه خدمت» به منظور تسریع در خروج زنان نخبه علمی، ورزشی و علمی ایجاد شود در دست دارد تا تحت عنوان اقدام ویژه دولت، این قشر از بانوان از کشور خارج و در زمان مشخصی بازگردند چراکه دولت برای این نیروهای نخبه خود سرمایه‌گذاری کرده و نباید اجازه داد آنها سرخورده و منزوی شوند.

وی با بیان اینکه فراکسیون زنان مجلس نیز طرحی برای اصلاح قانون خروج زنان از کشور دنبال می‌کند، تاکید کرد: باید مقتضیات زمان و مکان در اجتهاد در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گذرنامه‌های ویژه خدمت فقط برای افراد خاص در نظر گرفته شود و برای حل مشکل دیگر زنان جامعه باید به آن‌ها آموزش داد این مهم را جزو شروط ضمن عقد بیاورند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: