کد خبر: ۷۱۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۳۳۳
سازمان حج و زیارت اعلام کرد؛
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای از زمان و نحوه ثبت نام کاروان های حج تمتع سال جاری خبر داد.
زمان و نحوه ثبت نام در کاروان های حج 96به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا از سازمان حج و زیارت، در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه عنوان شده لیست کاروان های حج امسال پنجشنبه این هفته اعلام خواهد شد، آمده است: لیست اسامی مدیران کاروان ها با قید گروه قیمتی طی اطلاعیه ای روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ماه 1396 توسط مدیریت حج و زیارت هر یک از استانها برابر سنوات گذشته در روزنامه های محلی درج و به اطلاع عموم مردم شریف خواهد رسید.

سازمان حج در ادامه می افزاید: شروع ثبت نام در کاروان های حج تمتع امسال بصورت همزمان در همه استانها از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه 1396 به مدت 5 روز خواهد بود و همه کسانی که از تاریخ 23 فروردین تا 21 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اولیه در شعب بانک ملی با واریز مبلغ 10 میلیون تومان اقدام کرده اند، می توانند برای ثبت نام در کاروان های حج اقدام کنند.

بر اساس این اطلاعیه، شعب بانک ملی ایران حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ 21 اردیبهشت ماه 1396 نسبت به دریافت هزینه سفر (تا سقف 10 میلیون تومان) مجاز خواهند بود و طبعاً بعد از تاریخ مذکور، برابر اطلاعیه ثبت نام مرحله نهایی، شعب بانک نسبت به دریافت وجه هزینه سفر برای زائرین طبق برگه های پرداخت مابه التفاوت هزینه سفر که از سوی مدیران کاروان ها صادر می گردد، اقدام خواهند کرد.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در صورت عدم مراجعه زائران در زمان اعلام شده، صرفاً ثبت نام در ظرفیت های خالی کاروان ها ( مشروط به عدم تکمیل ظرفیتها ) امکان پذیر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: