کد خبر: ۷۱۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۰
کارگاه آموزشی و تخصصی تامین مالی بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی با هدف توانمند سازی بنگاه ها و مدیران برای افق 1404 ایران در جزیره کیش برگزار می شود.
برگزاری کارگاه آموزشی و تخصصی تامین مالی بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی در کیشبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این کارگاه آموزشی و تخصصی از سوی دبیرخانه کنفرانس بین المللی ایران 1404 طی روزهای 3 و 4 خرداد ماه با حضور مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیران تامین مالی و سرمایه گذاری در سالن ابن سینای مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

در سمینار تخصصی تامین مالی بین المللی و جذب سرمایه گذاری خارجی، شرکت کنندگان با آخرین روش های جذب سرمایه، استراتژی های مذاکرات، مدل های شاخص تامین مالی آشنا می شوند تا بتوانند از پتانسیل 80 هزار میلیارد دلاری جهانی برای تامین منابع مورد نیاز خود بهره ببرند.

در روز نخست این سمینار مدرس این دوره دکتر پیمان مولوی فارغ التحصیل دانشگاه اسکس انگلستان، بنیانگذار آکادمی تامین مالی و سرمایه گذاری مولوی، بنیانگذار Business Courses  سوئیس و Euroinvest انگلستان در خصوص آشنایی با سیستم رتبه بندی اعتباری بین المللی International Credit Rating Agancies، اهمیت رتبه اعتباری بین المللی و هزینه تامین مالی پروژه ها، نقش هزینه سرمایه در تعیین استراتژی های تامین مالی و سرمایه گذاری بین المللی SIF، مهندسی فاینانس، تامین مالی چند وجهی و ترکیبی Hybrid Finance، اهمیت ادغام و تملک های بین المللی در جذب سرمایه خارجی International M&A و مطالعه موردی پروژه های قطر و کره جنوبی مباحثی ارائه می دهد و در روز دوم به مذاکرات تخصصی تامین مالی و جذب سرمایه گذاری بین المللی برای شرکت های ایرانی می پردازد.

در پایان این دوره آموزشی، برای شرکت کنندگانی که به صورت کامل در دوره حضور داشته اند، گواهینامه هایی بین المللی و معتبر از آکادمی تامین مالی و سرمایه گذاری مولوی، Business Course  و Euroinvest  صادر می شود.

علاقمندان شرکت در این دوره می توانند در فرصت اول نام نویسی تا 21 اردیبهشت ماه  و در فرصت دوم که افزایش هزینه در پی دارد تا یکم خرداد از طریق درگاه اینترنتی  www.iran1404conf.com/course   جهت ثبت نام اقدام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 186083293 و 86084293  با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

آنچه که پس از فضای ایجاد شده پسا برجام در حوزه تامین مالی و سرمایه گذاری به چشم می خورد عدم آگاهی و داشتن اطلاعات دسته اول و به روز مدیران بنگاه ها از روش های تامین مالی و جذب سرمایه بین المللی است. لذا با توجه به سند چشم انداز ایران 1404 نیاز به تغییر نگرش و به روز رسانی دانش مدیران در تمامی سطوح ضروری است.

گفتنی است، با توجه به اهمیت پیدا کردن تامین مالی و جذب سرمایه گذاری خارجی برای شرکت ها، موسسات پروژه های بخش خصوصی، دولتی و توسعه ای، آنچه که بیش از پیش اهمیت می یابد، آگاهی یافتن مدیران و تصمیم سازان با آخرین روش ها و مدل های تامین مالی و جذب سرمایه جهانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: