کد خبر: ۷۱۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۷
رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران، گفت:اسامی کل کاروان‌های حج تمتع ۹۶ تا پایان هفته اعلام می شود و مردم تا پایان هفته آینده برای انتخاب کاروان‌ها فرصت دارند.
زمان اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع ۹۶حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز در سی امین نمایشگاه کتاب تهران حاضر شد و از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: نمایشگاه کتاب تهران بزرگترین رویداد فرهنگی در ایران و یکی از پرجاذبه‌ترین‌هاست من هم با حضور در نمایشگاه هم با نوع ارائه و هم با کتابهایی که تازه عرضه شده است آشنا شدم. من در یکی دو نمایشگاه دیگر نیز حضور داشتم و می‌دانم که نمایشگاه کتاب تهران کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که با استقبال مردم پرشکوهتر هم می‌شود.

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین اتفاقاتی که در حوزه حج و زیارت افتاده است، گفت: با توجه به مقدماتی که برای حج سال 96 فراهم شده است ما اکنون هتل‌های مورد نیاز در عربستان را اجاره کرده و در حال ثبت نام هستیم تا پایان هفته از عزیزان ثبت‌نام‌کننده درخواست می‌شود کاروان های خود را انتخاب کنند.

وی ادامه داد اسامی کل کاروان‌ها را تا این هفته اعلام می‌کنیم و مردم می‌توانند تا پایان هفته آینده برای ثبت‌نام و انتخاب کاروان‌های خود اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: