کد خبر: ۷۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۹
نماینده مجلس دهم در بازدید از پروژه های عمرانی و گردشگری کیش:
حمید رضا فولادگر در بازدید از جزیره کیش اقدامات عمرانی و زیر بنایی کیش را مثبت ارزیابی کرد.
در سال های اخیر اقدامات موثری برای توسعه کیش انجام شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حمید رضا فولادگر نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ایران، عضو کمیسیون صنایع و رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 که برای بازدید از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان به جزیره کیش سفر کرده از پروژه های پارک آبی، نیروگاه شماره 2، هتل آبی ترنج و پارک های ساحلی غرب جزیره کیش بازدید کرد و اقدامات انجام شده در سه سال گذشته  را مثبت و رو به توسعه خواند.

وی در این بازدید با بیان اینکه این پروژه ها کمک بسیار خوبی به توسعه گردشگری جزیره کیش می کند، افزود: کیش به عنوان یکی از مناطق آزاد کشور هم در بعد تجاری و هم در بعد گردشگری موفق عمل کرده و در غرب جزیره با هدف توسعه گردشگری و شرق جزیره با هدف توسعه تجارت اقدامات مطلوبی انجام شده است.

فولادگر ضمن مثبت خواندن این اقدامات، یاد آور شد: امیدواریم این اقدامات در راستای اجرای بند 11 سیاست اقتصاد مقاومتی  مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را به سمت اهدافی از جمله حمایت از تولیدات داخلی، صادرات، انتقال تکنولوژی خارجی به داخل کشور و ایجاد فرصت و تسهیلات برای تولید کنندگان داخلی با استفاده از فن آوری های نوین پیش برد.

وی افزود: واردات نیز باید با برنامه، مدیریت و طبق نیازهای اساسی مانند مواد اولیه، قطعات و ماشین آلات و ملزوماتی که امکان تولید آن در کشور نیست، انجام شود.

فولادگر در پایان با بیان اینکه در جزیره کیش توسعه به صورت هدف دار دنبال می شود گفت: امیدواریم در تمام مناطق آزاد در مسیر اصلی ماموریت آن منطقه گام های موثری برداشته شود و با رویکرد حمایت از صادرات و رفع موانع تولید تجاری و همچنین جذب گردشگر به اقتصاد کشور کمک شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: