کد خبر: ۷۱۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۲۷۷
در پایان دومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی، تیم ملی ایران با کسب ۴ مدال طلا و یک برنز قهرمان شد، روسیه با ۳ مدال طلا و ۲ برنز نایب قهرمان شد و آذربایجان نیز با یک مدال طلا، ۲ نقره و یک بر سکوی سوم ایستاد.
تیم‌ملی ایران فاتح جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندودومین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی (G۲) از روز پنجشنبه (۷ اریبهشت‌ماه) (G۲) با حضور ۲۱۶۳ تکواندوکار از ۵۴ کشور در دو بخش پومسه و کیوروگی و سه رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان از روز پنجشنبه در سالن «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز و در نهایت دقایقی پیش با قهرمانی تیم‌ملی تکواندو ایران به پایان رسید.

تکواندوکاران کشورمان با ترکیب کامران مردانی‌پور و آرمین هادی‌پور (وزن ۵۴- کیلوگرم)، هادی تیران ولی‌پور و محمد کاظمی (وزن ۵۸- کیلوگرم)، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده و میرهاشم حسینی (وزن ۶۳- کیلوگرم)، سالار وحیدی، ابوالفضل یعقوبی و علیرضا علیاری (وزن ۶۸- کیلوگرم)، مسعود حجی زواره، امیرحسین ساسان و بهنام اسبقی (وزن ۷۴- کیلوگرم)، پوریا عرفانیان (وزن ۸۰- کیلوگرم)، سعید رجبی و مهدی خدابخشی (وزن ۸۷- کیلوگرم)، سیاوش فخرایی و سجاد مردانی (وزن ۸۷+ کیلوگرم) در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،در پایان این مسابقات تیم‌ملی کشورمان با کسب ۴ مدال طلا (محمد کاظمی، میرهاشم حسینی، آرمین هادی‌پور و ابوالفضل یعقوبی) و یک برنز (سجاد مردانی) توانست بر سکوی نخست این رقابت‌ها قرار بگیرد.

روسیه با ۳ مدال طلا و ۲ برنز نایب قهرمان شد و آذربایجان نیز با یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاد.

هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی (G۲) است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: