کد خبر: ۷۱۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۲۲
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که این بازی را با پیروزی پشت سرنگذاشتیم اما روی کاغذ همچنان شانس صعود را داریم.
برانکو: در بازی بعدی فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم/ هنوز روی کاغذ شانس داریمبه گزارش خبرداغ ، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل شامگاه دوشنبه تیمش برابر الهلال در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا از بازیکنانم تشکر می کنم که برابر یکی از تیم های بزرگ آسیا نمایش خوبی داشتند.

 

وی افزود: همانطور که قبلا نیز گفته بودم الهلال یکی از قدرتمندترین و پرافتخارترین تیم های آسیاست. بااین حال در این دیدار ما بیشتر زمان بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت هایی را هم خلق کردیم اما بدشانس بودیم و توپ هایمان به گل تبدیل نشد.

 

برانکو خاطرنشان کرد: در دیدار با الهلال هم موقعیت های زیادی داشتیم که یا دروازه بان حریف مانع از باز شدن دروازه اش شد و یا اینکه بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت زیادی نداشتند و نتوانستیم به پیروزی برسیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با نتیجه ای که در دیدار الریان و الوحده رقم خورد ما هنوز روی کاغذ شانس صعود داریم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که با برتری برابر الوحده به مرحله بعد صعود کنیم. 

 

وی در مورد اینکه بازی الهلال و الریان هم در صعود پرسپولیس تاثیرگذار است گفت: من به بازی های دیگر کاری ندارم و تمرکزمان روی این است که خودمان بتوانیم با برتری برابر الوحده شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشیم. 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: