کد خبر: ۷۱۶۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۵
هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در پنجمین هفته لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان رفته است.
تا دقیقه ۶۰، پرسپولیس صفر - الهلال صفربه گزارش خبرداغ ، در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف الهلال عربستان رفته است. این بازی در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط در کشور عمان برگزار می‌شود. گزارش لحظه‌به‌لحظه این بازی را در ادامه می‌خوانید.

دقیقه۵۱، صادق محرمی از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی برای باز کردن دوازه الهلال ایجاد کد که این موقعیت با دخالت دروازبان حریف از بین رفت.

این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه۴۰، ادواردو پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوت محکمی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد و توپش به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه۳۸، علی علیور با حجرکت خوبی از سمت راست پس خوبی برای مهدی طارمی ارسال کرد اما مهاجم پرسپولیس نتوانست از این فرصت استفاده کند و شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۳۳، فرشاد احمدزاده با حرکت زیبایی وارد محوطه جریمه شد و با یک پاس رو به عقب فرصت خوبی برای کمال کامیابی‌نیا به وجود آورد اما ضربه این بازیکن به دبیرون رفت.

با وجود اینک ۲۰ دقیه بازی زمان بازی گذشته است، فرصت چندانی برای باز کرده دروازه ها خلق نشده است.

دقیقه ۵، علی علیپور با حرکت زیبا وارد  محوطه جریمه پرسپولیس شد اما مدافع حریف با برخورد به علیپور این بازیکن را متوقف کرد. این حرکت مشکوک به پنالتی بود اما داور بازی اعتقادی به خطا نداشت.

دقیقه ۲،‌ الهلال می‌توانست به گل برسد اما حضور به موقع مدافعان پرسپولیس و هوشیاری بیرانوند مانع شد.

ساعت ۱۹:۳۰؛ دیدار الهلال و پرسپولیس آغاز شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: