کد خبر: ۷۱۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۶
چاووشی:
معاون سیاسی استاندار تهران گفت: در انتخابات پیش رو ۶ هزار و ۲۰۰ شعبه در سراسر استان داریم و به همین جهت حضور کمی و کیفی بازرسان را می‌طلبد.
همه باید برای جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی در انتخابات مشارکت کنند/ استقرار ۶ هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای در استان تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سید شهاب الدین چاووشی با تاکید بر فرامین رهبری در مورد تامین سلامت انتخابات، گفت: این موضوع برای ما بسیار مهم است و در ایجاد سلامت و امنیت انتخابات همه باید مشارکت کنند؛ به خصوص بازرسان و ناظران شورای نگهبان که بر حسن جریان امور، نظارت می‌کنند.

او افزود: در انتخابات پیش رو ۶ هزار و ۲۰۰ شعبه در سراسر استان داریم و به همین جهت حضور کمی و کیفی بازرسان را می‌طلبد. اگر در سلامت انتخابات خدشه‌ای ایجاد شود، موجب ایجاد نگرانی و مشکلات امنیتی خواهد شد.

چاووشی اضافه کرد: اگر مر قانون اجرا شود و همه ملتزم به قانون باشیم، مشکلی ایجاد نمی‌شود. اختلاف سلیقه‌ها می‌تواند موجب تنش باشند. رهبری بر مشارکت حداکثری تاکید داشتند و لازمه این امر تشویق توده‌های مردم و برچیدن نگرانی‌های مردم است.

او عنوان کرد: سلایق شخصی خود را نباید در انتخابات داخل کنیم، تا مردم اعتماد کنند که ما ناظرانی امین هستیم. بازرسان باید ما را از نقاط ضعف مطلع کنند و باید از درون نظارت را جدی بگیریم قبل از آنکه از بیرون به ما تذکری دهند.

چاووشی بیان کرد: باید به گونه‌ای تلاش شود که اخلاق و اعتقادات جامعه در معرض پایمال شدن قرار نگیرد. تلاش کنیم انتخابات در شان جمهوری اسلامی برگزار شود. انتخابات ۹۴ با وجود رفتارهای سیاسی نه چندان مطلوب، خوب برگزار شد و حتی در تهران و در برخی شهرستان‌ها حتی یک گزارش مستدل از تخلف هیات‌های اجرایی نداشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: