کد خبر: ۷۱۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
پس از شکست 3 بر2 رئال مادرید برابربارسلونا در ال کلاسیکوی اسپانیا، برخی بازیکنان پرسپولیس حسابی به مهدی طارمی حمله کرده و برایش کری خواندند.
حمله بارسایی ها به مهدی طارمی در عمان!به گزارش خبرداغ ، مهدی طارمی قبل از شروع این مسابقه دراردوی تیمش در مسقط عمان مدعی شده بود که تیم محبوبش رئال مادرید همچون یوونتوس می تواند بارسلونا را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو سه تایی کند!

 

دراین راستا حسین ماهینی، کریم باقری، کمال کامیابی نیا و علی علیپور هم مهدی طارمی را همراهی کرده و تا توانستند برای بارسایی های تیم خود کری خواندند غافل از آن که...

 

شنیدیم امروز(دوشنبه) محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده حسابی تلافی کرده و تا توانستند برایش کری خواندند. البته طارمی هم کم نیاورد و حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان آسیا و حضوررئال مادرید در نیمه نهایی این مسابقات را به رخ همبازیانش کشید.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: