کد خبر: ۷۱۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
روابط‌عمومی بانک ملی ایران با اعلام این مطلب افزود: مشتری خوش‌شانسی که نفر یک میلیونی عضو این سامانه شود از یک‌میلیون تومان جایزه نقدی برخوردار خواهد شد.
کاربران سامانه بام بانک ملی به مرز یک میلیون عضو نزدیک شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی  ، امکان ورود امن و دو مرحله‌ای خرید شارژ خودکار، پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای، به حساب خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از دیگر امکانات این سامانه می‌باشد.

بام، سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت‌های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم دکتر نوربخش معرفی گردید.

 مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران ( ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می‌توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند. سایر مشتریانی که عضو سامانه پیامکی ( ساپتا) نیستند، می‌توانند می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال‌سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند. براساس اعلام روابط‌عمومی بانک ملی ایران اعضای جدید این سامانه در مقاطع 1000100 ( یک میلیون و یکصد) -1000200(یک میلیون و دویست) .... تا دو میلیون نفر نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره‌‌مند خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: