کد خبر: ۷۱۶۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۴۸۸

بسم الله النور


بيست و هفتم رجب، سالروز برگزیده شدن رسول رافت و مهر، حضرت محمد مصطفی (ص) برترين آموزگار عالم و روز مجد و شرف و عزت بشریت بر تمام مسلمانان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش مبارک باد.

روزي که با وزش نسیم بعثت، عطر خوش ارزش‌های اصیل دینی بر زمین جاری شد و پيامبر مكرم اسلام با تابش انوار روح بخش قرآن، الفبای رحمت و رستگاری و سعادت را به انسان آموخت. در اين عيد فرخنده هدايت، شعله‌های سركش سنت‌های جاهلی خاموش شد تا انسان از قيد و بند شرک، بی عدالتی، تبعیض، جهل و فساد رهايي يافته و به سوی توحید، معنویت، عدالت و کرامت طی طریق کند. و اينگونه مبعث رسولي كه با جمال سیرت و صورت خود همه پرده‌های تاریک جهل و خود خواهی را کنار زد، عيد وارستگي و هدايت شد.

ايران اسلامي نيز مفتخر است كه در مسير اسلام ناب محمدي و تاسي از سيره پيامبر عظيم الشان، همواره بر مسير عدل، صلح و دوستي گام برداشته و مي كوشد تا با نهادينه كردن اخلاق نبي مكرم اسلام و بهره گيري از آموزه هاي ديني، نمونه شايسته اي از حفظ كرامت و شرافت انسانها و اقتدار حكومت اسلامي در جهان باشد.

با تبريك فرا رسيدن عيد سعيد مبعث به تمامي هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش، اميد است با ياري خداوند و در سايه تفكر در اخلاق، گفتار و كردار رسول مكرم اسلام، شاهد پيشرفت روز افزون كشورهاي مسلمان و بر قراري عدل و داد در سراسر جهان باشيم.

علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: