کد خبر: ۷۱۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۴
رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی می‌گوید نباید به شعور مردم توهین کرد، این که یارانه‌ها را وسیله قرار دهیم و به نوعی انتخابات را به مزایده بگذاریم، کار غلطی است.
کاظم جلالی: انتخابات را با یارانه‌ها به مزایده نگذارید/ دوران سوپرمن بودن گذشتکاظم جلالی گقت: نظام انتخاباتی را نباید به سمت رقابت اشخاص پیش ببریم بلکه رقابت ها باید به سمت رقابت در برنامه ها باشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که صحنه سیاسی انتخابات باید با نشاط باشد، اضافه کرد: بهترین حالت در صحنه انتخابات این است که کاندیداها برنامه های خود را اعلام کنند.
جلالی اظهار داشت: دوران سوپرمن بودن گذشت؛ دوراني که افراد خودشان را طوری معرفی کنند که یک شبه می توانند مشکلات را حل کنند، گذشته است. نامزدها باید کار تیمی کنند؛ باید با کار تیمی مشکلات را حل کرد و دارای برنامه بود.

وی تاکید کرد: واقعیت های اقتصاد امروز کشور را باید کاملا دریافت و بر اساس آن صحبت کرد، کاندیداها باید بتوانند حرف های خود را منتقل کنند تا مردم ارزیابی درستي داشته باشند.
این نماینده مجلس اظهار داشت: انتخابات باید با نشاط برگزار شود. توهین و تخریب نشود. زیرا توهین و تخریب در انتخابات جواب نمی دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: