کد خبر: ۷۱۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
یک لنج باری صبح امروز در آب‌های بندرلنگه آتش گرفت.
آتش گرفتن یک لنج باری در بندرلنگه جان ناخدا 60 ساله را گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان دراین‌باره گفت: این حادثه ساعت 6 و 40 دقیقه صبح روز گذشته(3 اردیبهشت) پس از گذشت 20 دقیقه خروج این لنج از اسکله بندرلنگه به مقصد دبی رخ داد.

محمود صابری افزود: در نخستین تماسی که از این لنج با برج کنترل برقرار شد گروه عملیاتی امداد و نجات برای کمک به این لنج شتافتند و برای جلوگیری از خسارت بیشتر کالاهای صادراتی موجود به اسکله صیادی بندرکنگ انتقال داده شد.

وی خاطرنشان کرد: 4 ملوان این لنج با قایق‌های صیادی که به محل حادثه نزدیک بودند نجات یافتند، ولی ناخدای 60 ساله شناور لحظاتی پس از پریدن به دریا غرق شد.

مدیریت بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان علت این حادثه را اتصالی برق در موتورخانه لنج عنوان کرد.

صابری در پایان با بیان اینکه این لنج حامل کشمش و اجاق‌گاز بود، اضافه کرد: در این حادثه به لنج 60 درصد و به کالاها 40 درصد خسارت وارد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: