کد خبر: ۷۱۶۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۳۷۵
در روزهای گذشته رسانه‌های نزدیک به نهادهای نظامی هجمه سنگینی را علیه رئیس دانشگاه آزاد آغاز کرده بودند و مدیریت میرزاده را در دانشگاه آزاد اسلامی زیر سوال برده بودند.
روزنامه جهان اقتصاد:رئیس دانشگاه آزاد،بعد از حمله رسانه های وابسته به یک نهادنظامی برکنار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جهان اقتصاد، روزنامه کیهان نیز روزیکشنبه  در صفحه یک تغییر در دانشگاه آزاد را پیش‌بینی کرده بود. در مقابل پایگاه‌های خبری نزدیک به دانشگاه آزاد تلاش داشتند از موفقیت‌های میرزاده بگویند. میرزاده از سال ۹۲ رئیس دانشگاه آزاد شده بود و سومین رئیس بزرگترین دانشگاه حضوری دنیا به شمار می‌رفت.

پیش از میرزاده فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد بود. فرهاد دانشجو بیشتر به اعتبار برادرش شناخته می‌شود. کامران دانشجو یکی از استادان دانشگاه نزدیک به حلقه احمدی‌نژاد بود که در دولت او مسئولیت‌های مختلفی مثل استانداری و وزارت علوم را تجربه کرد

قبل از فرهاد دانشجو نیز حدود سه دهه عبدالله جاسبی رئیس دانشگاه آزاد بود اما ریاست او بارها و بارها با مخالفت احمدی‌نژاد مواجه شد و سرانجام وی توانست جاسبی را از این صندلی پایین بکشد.

حالا به نظر می‌رسد جریانی نزدیک به همان جریان مخالف جاسبی- میرزاده و البته هاشمی به دنبال آن است که فرهاد رهبر را به ریاست دانشگاه آزاد برسانند. فردی که در جریان اصولگرایی مواضع مشخصی داشته است و هم اکنون در ستاد حجت‌الاسلام رئیسی مشغول به فعالیت است. وی در دوران احمدی نژاد رییس دانشگاه تهران بود و بعد از انتصاب رئیسی به تولیت آستان قدس، در این نهاد مشغول به فعالیت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: