کد خبر: ۷۱۶۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۳۷۷
کیانوش رستمی به عنوان ناظر رقابتهای دسته ۸۵ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا دعوت شد.
انتخاب رستمی به عنوان ناظر رقابت دسته ۸۵ کیلوگرم قهرمانی آسیا ۲۰۱۷به گزارش خبرداغ ،کیانوش رستمی قهرمان المپیک ریو برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا۲۰۱۷ دعوت شده است که ناظر رقابت‌های دسته ۸۵  باشد. رستمی در گفت و گو با ایسنا در این مورد بیان کرد: پس از اینکه عنوان بهترین وزنه بردار جهان را به دست آوردم، در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان جایزه من را دادند. در آنجا رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری در مورد وضعیت و تمریناتم پرسید و خیلی امیدواری به من داد که کمکم خواهد کرد. حتی گفت کمک می کند تا بیشتر شاهد قهرمانی‌های من باشد. او عنوان کرد من برند وزنه‌برداری هستم. تاماش آیان نگاه ویژه‌ای به وزنه‌برداری دارد و می‌خواهد این رشته همیشه در حال پیشرفت باشد.

رستمی ادامه داد: پس از آن از من به عنوان ناظر رقابت‌های دسته ۸۵ کیلوگرم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شد و چون بهترین وزنه‌بردار جهان شدم  قرار است در مراسم اختتامیه نیز  از سوی کنفدراسیون آسیا جایزه ای به من اهدا شود.

رستمی همچنین گفت: خوشحالم که پرچم ایران با اقتدار به اهتزاز در می آید و امیدوارم که  که برای من  و بقیه ورزشکاران این موضوع تداوم داشته باشد. سعی ما بر این است که پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم و ایرانی‌ها در همه عرصه‌ها اسطوره باشند  از این رو لازم است که ایرانی ها پشت یکدیگر باشند.

به گزارش ایسنا، رستمی در پاسخ به این پرسش چه زمانی عازم مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود، تصریح کرد: زودتر از این دعوت شدم  اما چون قرار ست روز سه شنبه دیداری با مقام معظم  رهبری داشته باشیم بنابراین بعد از این دیدار به مسابقات می‌روم. برای من هیچ اتفاقی قشنگ تر از دیدار با مقام معظم رهبری نیست  و از این بابت خوشحالم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: