کد خبر: ۷۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۱۶
مهندس مهرانی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران در چهارمین همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و استقرار سامانه جدید این بانک و تأکید بر توسعه خدمات، ارتقاء امنیت و سطح دسترسی مشتریان بانک در این سامانه اظهارداشت: خوشبختانه تغییر در نگاه مدیریتی در یکپارچه‌سازی سامانه‌های بانک و راه‌اندازی سامانه جدید موجب شد که این سیستم در سه محور؛ ظرفیت‌سازی،‌ هوشمندسازی و خدمات بانکداری الکترونیکی توانمندی‌های خود را انعکاس دهد.
به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی پست‌بانک‌ایران : وی افزود: مهاجرت از سامانه‌های قبلی به سامانه جدید با اختلالات محسوسی همراه بود که این امر با تلاش شبانه‌روزی مجموعه و صبوری مشتریان، دوره گذار خود را طی نمود و با پالایش اطلاعات سامانه‌های قبلی، یک بانک اطلاعاتی جامع تدوین و اطلاعات تمامی حساب‌ها به درستی به نرم‌افزار جدید منتقل گردید.
عضو هیأت‌مدیره با اشاره به هم‌پوشانی، یکسان‌سازی و روابط بین اطلاعات اظهار داشت:‌ در این سیستم همه عملیات بانکی بصورت مکانیزه انجام می‌شود که هوشمندسازی جهت این امر بسیار مهم است.
وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های بانک در تغییر سامانه، درخصوص پرداخت یارانه یک‌میلیون و 600 هزار خانوار بود که خوشبختانه در این زمان با صحت کامل انجام شد.
مهرانی در پایان تصریح کرد: نرم‌افزار جدید بانک بسیار توانمند در حوزه‌های ریالی و ارزی است که یکی از اولویت‌های بانک در سال جدید توسعه این حوزه هاست و خوشبختانه هیچ محدودیتی در حوزه ارزی نداریم.

مهندس مهرانی: ظرفیت‌سازی و‌ هوشمندسازی از توانمندی‌های سامانه بانکی جدید پست‌بانک ایران است


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: