کد خبر: ۷۱۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
تعداد بازدید: ۴۱۰
دارندگان سهام عدالت می توانند با معرفی شماره شبای حساب الکترونیکي خود در بانک قرض الحسنه مهر ايران از سود سهام ياد شده بهره مند شوند.
سود سهام عدالت را در شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران دریافت کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مشمولان براي واريز سود سهام عدالت مي توانند با مراجعه به وب سايت www.samanese.ir نسبت به تکميل فرم هاي مربوط اقدام و شماره شباي ۲۴ رقمي حساب خود نزد اين بانک را در سامانه مربوط به ثبت برسانند.
شایان ذکر است، هموطنان می توانند با مراجعه به شعب، خودپردازها، وب سایت بانک به نشانی www.qmb.ir و تماس با مرکز ارتباط با مشتريان به شماره ۴۳۲۲، کد شباي حساب خود در بانك قرض الحسنه مهر ايران را دريافت نمايند.
مشمولان دریافت سود سهام عدالت با استفاده از خدمات و امتیازهای حساب های سپرده پس انداز قرض الحسنه اين بانک مي توانند علاوه بر انجام اقدامات بانکي خود، از طرح هاي تسهيلاتي با کارمزد ۴ درصد نيز بهرمند گردند و به عنوان عضوي از جامعه خيرين در ارائه خدمات گسترده تر به نيازمندان واقعي و اقشار آسيب پذير، نقش موثري را ايفا نمايند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: