کد خبر: ۷۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۹
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت با اشاره به مذاکره با توتال در زمینه توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی اظهار کرد: احتمالا امضای تفاهم نامه با توتال بیشتر از یک ماه دیگر طول نمی‌کشد.
امضای قرارداد با توتال در کمتر از یک ماهبه گزارش خبرداغ،امیرحسین زمانی نیا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مذاکره با توتال ادامه دارد، اظهار کرد: این شرکت منتظر تحولاتی در واشنگتن بود که این تحولات رخ داد و توتال مذاکرات خود را برای عقد قرارداد ادامه می دهد.

وی درمورد زمان امضای قرارداد توضیح داد: زمان امضای قرارداد بستگی به این دارد که چقدر آماده باشیم و نوشتن متن قرارداد چقدر طول بکشد. فکر می کنم امضای قرارداد نباید بیشتر از یک ماه طول بکشد.

بر اساس این گزارش، چندی پیش علی کاردر - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران - درمورد مذاکره با توتال در زمینه فاز ۱۱ پارس جنوبی توضیح داده بود در حال حاضر با توتال برای فاز ۱۱ در مرحله مذاکره برای قرارداد هستیم و مباحث مالی آن حل شده است. قبل از سال جدید تیم توتال دو هفته در تهران حضور داشت و مذاکرات به صورت فشره انجام می‌شد. فکر می‌کنم قرارداد و توافق نهایی تا آخر فروردین امضا شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: