کد خبر: ۷۱۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
تعداد بازدید: ۲۴۵
مدیرکل سیاسی استانداری آذربایجان غربی گفت: ردصلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر و روستا فرصت ۴روزه دارند تا شکایت خود را به هیئت های استان و شهرستان ها ارائه دهند.
فرصت ۴روزه ردصلاحیت شدگان انتخابات شورای شهر و روستا برای اعتراضبه گزارش خبرداغ  به نقل از صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، علی مصطفوی مدیر کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اذربایجان غربی گفت: در آذربایجان غربی ۱۴ هزار و ۲۲۳ نفر در سطح شهرها و روستاها ثبت نام کردند و کار بررسی صلاحیت نامزد ها در هیئت های اجرائی به پایان رسیده است.

او گفت: با اعلام مراتب فرمانداران و بخشداران موظف هستند طبق قوانین مراتب تایید و رد صلاحیت ثبت نام کنندگان را ظرف امروز ۲ اردیبهشت اعلام کنند و رد صلاحیت شدگان نیز ۴ روز فرصت دارند تا شکایت خود را به هیئت های استان و شهرستان ها ارائه دهند.

مصطفوی گفت: هیئت ها هم ۱۰ روز فرصت دارند تا به شکایات رسیدگی و مراتب را ۱۶ اردیبهشت به استانداری اعلام کنند.

او  همچنین اضافه کرد: فرمانداری ها موظفند با تهیه لیست، اسامی تایید شده را از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت منتشر کنند. 

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: نامزدهای تایید شده برای تبلیغ برنامه های خود یک هفته یعنی از ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت فرصت دارند و ۲۸ اردیبهشت ممنوعیت تبلیغات اعلام خواهد شد.

مصطفوی اضافه کرد: اسامی ۶ نامزد ریاست جمهوری نیز اعلام شده که تبلیغ برنامه های خود را از ۱ اردیبهشت اغاز کردند و این روند تبلیغی تا ۲۷ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

۲۹ اردبیهشت روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: