کد خبر: ۷۱۶۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
تعداد بازدید: ۲۱۶
بوکسور ملی پوش کشورمان گفت: هم قسم شدیم تا با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی آسیا روی رینگ برویم و از اعتبار بوکس ایران دفاع کنیم.
موسوی: از اعتبار بوکس ایران دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: بوکسور ملی پوش کشورمان گفت: هم قسم شدیم تا با تمام توان در رقابت‌های قهرمانی آسیا روی رینگ برویم و از اعتبار بوکس ایران دفاع کنیم.

سید شاهین موسوی در خصوص میانگین سنی پایین تیم ملی بوکس اظهار داشت: وقتی فدراسیون به ما اعتماد کرده و جوانترین تیم تاریخ بوکس ایران را عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌کند، ما هم باید جواب اعتماد مسئولان فدراسیون را بدهیم.

وی افزود: بچه‌ها هم قسم شده‌اند تا از اعتبار بوکس ایران دفاع کنند و مطمئن باشید هیچ بوکسوری کم نمی‌گذارد. ما تیم جوانی داریم و مطمئن باشید هیچ چیز از سایر تیم‌ها کم نداریم.

بوکسور 75 کیلوگرم کشورمان در واکنش به این مطلب که کسب مدال در آسیا خیلی دشوار است، گفت: من سوپرمن بوکس ایران هستم و وظیفه سوپرمن انجام ماموریت‌های دشوار است! می‌دانم کار سختی دارم اما اگر خدا بخواهد به کسب مدال آسیا امیدوار هستم.

موسوی در پایان تصریح کرد: ما هم دوست داشتیم مثل خیلی از کشورها در چندین تورنمنت تدارکاتی شرکت کنیم اما شرایط فدراسیون را درک می‌کنیم و از مشکلات مالی آگاهی داریم. به امید خدا و با دعای خیر مردم در رقابت‌های قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب می‌کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: