کد خبر: ۷۱۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۳۰۸
‌ ‌فرمانده عملیات ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سلماس از آتش‌سوزی کارگاه صنایع چوبی در این شهرستان به علت بی احتیاطی کارگران خبر داد.
آتش‌سوزی در کارگاه صنایع چوبی در سلماسبه گزارش خبرداغ ؛ احمد بهبودی در گفت و گو با ایسنا‌ در این خصوص اظهار کرد : ساعت 18:45 دقیقه عصر چهارشنبه به دنبال تماس تلفنی با شماره 125 مبنی بر آتش‌سوزی در یک کارگاه صنایع چوبی، ایستگاه شماره یک سلماس به محل حادثه اعزام شده و به فاصله حدود 4 دقیقه در محل حادثه حاضر شد .

بهبودی بیان کرد: ماموران زحمت کش آتش‌نشانی پس از رسیدن به صحنه حادثه موفق شدند در اسرع وقت آتش را کنترل و مهار کرده و اقدام به اطفای آن کنند.

وی افزود: آتش سوزی به دلیل بی احتیاطی کارگران کارگاه مذکور بود که خوشبختانه باحضور به موقع آتش نشانان حریق مهار و اطفا گردیده و مانع از خسارت بیشتر به کارگاه شد.

فرمانده عملیات ایستگاه یک آتش‌نشانی سلماس تصریح کرد: لازم به ذکر است فقط یکی از تجهیزات و لنت(دستگاه برش) کارگاه دچارخسارت شد و اقدام به موقع ماموران آتش‌نشانی مانع از بروز خسارات بیشتر به این کارگاه شد.

بهبودی با اشاره به خطرات عدم رعایت نکات ایمنی و روشن کردن آتش در محوطه کارگاه‌های صنعتی، در توصیه‌ای ایمنی به صاحبان صنایع و کارگاه‌های تولیدی و صنعتی تصریح کرد: از صنعتگران عزیز تقاضا داریم جدا از روشن کردن آتش در کارگاه‌های تولیدی اجتناب کنند؛ چرا که خطرات ناشی از آتش‌سوزی بسیار خطرناک و جبران ناپذیر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: