کد خبر: ۷۱۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۷
سجاد زارعيان با پيروزي مقابل حريفي از هنگ كنگ موفق شد مدال برنز مسابقات اسکواش جام خلیج فارس را به نام خود ثبت کند.
جدال سخت سجاد زارعیان برای راهیابی به فینال رقابت های اسکواش جام خلیج فارسبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، روز گذشته در ادامه رقابت های اسکواش جام خلیج فارس مرحله یک چهارم نهایی برگزارشد و 4 نماینده از ایران مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

در این مرحله سجاد زارعيان در ديداري سخت و نفس گير به مصاف حريف قدرتمند و عنوان دار خود ازهنگ كنگ رفت و موفق شد اين ديدار دشوار را با نتيجه ٣ بر ٢ به سود خود به پايان برساند.

در دیگر دیدارها نیزمحمد رضا ضیاکاشانی 3 بر صفر مقابل طیب اسلم از پاکستان ، نوید ملک ثابت و سهیل شاملی نیز با نتیجه مشابه 3 بر یک مقابل حریفان هنگ کنگی خود شکست خوردند و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی جا ماندند.

زارعيان با اين پيروزي مدال برنز خود را در این مسابقات مسجل كرده است.

امروز نیز در مرحله نیمه نهایی ازساعت 16 و چهل و پنج دقیقه سجاد زارعیان از ایران  با طیب اسلم ازپاکستان وازساعت 17 و سی دقیقه هنری لئونگ از هنگ کنگ با دیگر هموطن خود کریس لو برای راهیابی به فینال رقابت خواهند کرد.

شایان ذکر است دیدار نهایی این مسابقات فردا جمعه اول اردیبهشت از ساعت 10 صبح در سالن اسکواش مجموعه المپیک کیش برگزار خواهد شد که به صورت مستقیم از شبکه 3 سیما پخش می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: