کد خبر: ۷۱۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۴
مدیرکل هواشناسی خوزستان از وقوع پدیده گرد و غبار از چهارشنبه‌شب و تشدید آن در روز جمعه در استان خبر داد.
هوای خوزستان به 40 درجه می‌رسدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، کوروش بهادری  اظهار کرد: به دلیل افزایش سرعت باد شمال غربی، در چهارشنبه‌شب و روز پنج‌شنبه امکان وقوع گرد و غبار و کاهش دید در برخی ساعات در مناطق غربی و مرکز اهواز وجود دارد که این پدیده در این مدت شدت کمی خواهد داشت.

وی افزود: گرد و غبار در روز جمعه تشدید می‌شود و کانون‌های داخلی نیز می‌توانند این گرد و خاک را تشدید کنند ولی وقوع آن مداوم نیست.

بهادری خاطرنشان کرد: در این مدت خلیج فارس مواج است و از امروز نیز شاهد افزایش دما خواهیم بود و ممکن است در روز جمعه در برخی نقاط دمای هوا به بیش از 40 درجه سانتی‌گراد برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به بارندگی شب گذشته گفت: شب گذشته در دزفول 2 میلیمتر و در اندیمشک نیز 6 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

بهادری بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 32 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 14 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 21 تا 32 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: