کد خبر: ۷۱۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۱۷۵
اسماعیلی خبرداد:
رییس دادگستری تهران گفت: در سال ۹۵ بیش از ۱۲ هزار معتاد متجاهر را از سطح شهر تهران که سیمای شهر را مخدوش کرده بود جمع آوری و به اردوگاه‌ها معرفی کرد که از این تعداد ۵ هزار نفر را بهزیستی به دلیل بیماری این افراد آنها را نپذیرفت.
جمع آوری بیش از ۱۲ هزار معتاد متجاهر از سطح شهر تهران /۹۰ درصد معتادان به خاطر نبود برنامه‌های مراقبتی به چرخه اعتیاد بر می‌گردندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، غلامحسین اسماعیلی در گردهمایی روسای کل معاونین اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری‌ها و دادستان‌های مراکز استان با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، جرائم و تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در بحت مبارزه با اعتیاد استان تهران بهترین کارنامه را ارایه کرده و در سال ۹۵ بیش از ۱۲ هزار معتاد متجاهر را از سطح شهر تهران که سیمای شهر را مخدوش کرده بود جمع آوری و به اردوگاه‌ها معرفی کرد.

رییس دادگستری استان تهران ادامه داد: از این تعداد ۵ هزار نفر را بهزیستی نپذیرفت و اعلام کرد این افراد بیماری دارند و نمی‌پذیریم. البته در این یکسال که کار جمع آوری معتادان متجاهر را شروع کردیم، ۹۰ درصد آنها به خاطر نبود برنامه‌های مراقبتی بعد از آزادی به چرخه اعتیاد بر می‌گردند که نشان می دهد زحمات کشیده شده نتیجه لازم را نداشته است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به معضل طلاق در جامعه اشاره و با بیان اینکه برای این افراد دوره‌های آموزشی برگزار و یا به مراکز مشاوره مورد تایید معرفی می‌شوند اظهار کرد:‌ در تهران پرونده طلاق ۴ درصد کاهش یافته اما استان های دیگر توفیقات بیشتری داشته‌اند.

اسماعیلی تاکید کرد: اکنون اقدامات و تعالیمی که به زوجین انجام می‌شود دیر هنگام است و قبل از طلاق باید این آموزش‌ها داده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: