کد خبر: ۷۱۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۹۰۸
پوستر انگلیسی فیلم سینمایی «گلیدا» ساخته‌ی جدید علیمحمدی و بنکدار همزمان با بیستمین بازار بین‌المللی فیلم ایران در جشنواره بین‌الملل فجر رونمایی شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،احمد غلامی گرافیست این فیلم، این پوستر را براساس چهره‌های متفاوت و شخصیت‌های متعددی که مهناز افشار در «گیلدا» بازی کرده است، طراحی کرده و در این پوستر از آثار اندی وارهول الهام گرفته است.

اندی وارهول از برجسته‌ترین هنرمندهای دهه پنجاه میلادی و از بنیان گذاران سبک پاپ آرت است که در آثارش از پرتره‌ی بسیاری از چهره‌های جهانی و هنرمندان مشهور بهره گرفته است و تصویر مرلین مونرو  یکی از مشهورترین کارهای اوست. اما شعار بالای پوستر فیلم «گیلدا» می گوید که: «گیلدا» مرلین اندی وارهول نیست.

چهره‌های متفاوت مهناز افشار در پوستر فیلم گلیدا (+عکس)
محمد اطبایی پخش‌کننده‌ی بین‌المللی این فیلم است.

کیوان علیمحمدی و امید بنکدار که علاوه بر کارگردانی هر دو تهیه‌کنندگی کار را نیز بر عهده داشتند، منتظر دریافت پروانه‌ی نمایش از وزارت ارشاد و اقدام برای اکران فیلم هستند.

مهناز افشار، سیاوش مفیدی، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعیجم، هادی حجازی‌فر، فرخ نعمتی، مرتضی اسماعیل کاشی و حامد کمیلی، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزی و آنیسا راستگو بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«گیلدا» یک درام اجتماعی با مایه‌هایی از کمدی سیاه است که در خلاصه‌ی داستان آن آمده:« گیلدا، مالک رستوران سپید، سیاه‌ترین شب زندگی‌اش را پشت سر می‌گذارد. او برای نجات زندگی‌اش تا صبح فردا فرصت دارد.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: