کد خبر: ۷۱۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۴
تعداد پرواز و مسافر جابجا شده هواپیمایی کیش در سال 95 نسبت به مدت مشابه در سال 1394 افزایش داشته است.
افزایش آمار تردد مسافران داخلی شرکت هواپیمایی کیش در سال 95به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت هواپیمایی کیش، در راستای تاکیدات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر توسعه شبکه پروازی، ارتقاء خدمات و تقویت صنعت گردشگری در جزیره کیش این شرکت با تلاشهای شبانه روزی مسئولان وکارکنان خود موفق به افزایش آمار پرواز و مسافران جابجا شده در سال 95 شد.

طی سال 1395 نسبت به سال 1394، تعداد پروازها، حدود 25 درصد و تعداد مسافرین جابجا شده، معادل 42 درصد افزایش داشته است.

در سال 1395، حدود 57 درصد از تعداد پروازهای و مسافرین جابجا شدۀ مسیرهای داخلی شرکت، در مسیرهای مرتبط با جزیرۀ زیبای کیش (ورودی و خروجی) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد پروازها، حدود 22 درصد و تعداد مسافرین، معادل 36 درصد افزایش یافته، همچنین تعداد پروازها و مسافرین در مسیرهای داخلی غیر از کیش، به ترتیب 33 و 50 درصد افزایش داشته است.

شایان ذکر است فرودگاه جزیره کیش، با نشست و برخاست 2,489 پرواز و اعزام و پذیرش، تعداد 307,613 مسافر (با سهم 3/6 درصدی)، از لحاظ تعداد مسافر چهارمین فرودگاه پر تردد در اسفند ماه 1395 بوده که معادل 39 درصد تعداد پروازها و 36 درصد تعداد مسافرین در مسیر جزیره کیش، سهم شرکت هواپیمائی کیش شده است. طی این ماه، تعداد نشست و برخاست، پروازهای داخلی فرودگاه جزیره کیش، معادل 15 درصد و اعزام و پذیرش مسافرین آن، حدود 22 درصد افزایش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: