کد خبر: ۷۱۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۱
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در 12 استان کشور شاهد بارش باران به صورت رگباری خواهیم بود.
خبر هواشناسی از ورود سامانه بارشی سیل آسامرتضی ضرابی اظهار داشت: امروز هوای کهگیلویه و بویر احمد، شهرهای استان خوزستان شامل اهواز، آبادان و ماهشهر و گرگان بارانی است. این بارش ها به صورت پراکنده خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از میزان، وی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد و افزود: این سامانه که امشب از غرب وارد می شود، باعث بارش در استان های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، کردستان،زنجان، قزوین،البرز، تهران و سمنان می شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی به دلیل سرعت زیاد این سامانه شاهد وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم بود. بهتر است استان های غربی آمادگی لازم را برای مقابله با آبگرفتگی و سیل داشته باشند.

ضرابی با بیان اینکه راسک در سیستان و بلوچستان با دمای 44 درجه بالای صفر همچنان گرمترین شهر ایران است، در مورد میزان بارش باران در فروردین ماه گفت : شهرستان کوهرنگ با 268 میلیمتر، ایوان با 258 میلیمتر پ بارش ترین شهرهای کشور بودند. همپنین کرمانشاه با 186 و ایلام با 176 پر بارش ترین مراکز استان ها در فروردین ماه هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: