کد خبر: ۷۱۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۷۵۶
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در 5 استان به صورت پراکنده بارش باران خواهیم داشت.
بارش باران در 5 استان/ هوای تهران در روز جشن قهرمانی سرخپوشان بارانی استبه گزارش خبرداغ  به نقل از آفتاب،کوروش محمدپور در گفت و گو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور گفت: امروز برای استان های خراسان شمالی،رضوی، جنوبی، بخش هایی از جنوب خوزستان و فارس رگبار و رعد و برق و بارش پراکنده باران پیش بینی می کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه شمالی و شمال غرب کشور شاهد کاهش دما هستیم. امروز دمای اردبیل نسبت به روز گذشته هفت درجه کاهش یافته و صبح امروز دما در این شهر در خنک ترین ساعت به صفر رسید. صبح امروز خلخال و یراب با دمای منفی یک درجه زیر صفر سردترین شهرهای کشور بودند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، راسک در سیستان و بلوچستان با دمای 44 درجه بالای صفر گرمترین شهر ایران است و پس از ان شهداد، دلگان و نیکشهر دمای 43 درجه بالای صفر را تجربه کردند. این درحالی است که رکورد گرما در تهران 43 درجه است.

محمدپور در مورد هوای تهران در روز چهارشنبه و همزمان با برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس، گفت: برای عصر چهارشنبه هوای ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی می کنیم. همچنین روز پنج شنبه تبریز در روز بازی تیم های تراکتور سازی و استقلال صاف است.

وی در پایان به باغداران توصیه کرد وضعیت هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای سم پاشی باغ ها مناسب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: