کد خبر: ۷۱۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
تعداد بازدید: ۸۸۵
فال روزانه دوشنبه 28 فروردین 1396
متولد فروردین : شما می‌توانید خوب بودن و یا بد بودن هر چیزی را تشخیص بدهید، اما وقتی برای خودتان کاملاً واضح نیست به سختی می‌توانید آن را برای دیگران توضیح دهید. اگرچه برای شما راحت‌تر است تا در مورد چیزهایی که آرزوی داشتنش را دارید رویا‌پردازی کنید نه در مورد چیزهایی که واقعاً دنبالش هستید. اما الان لازم است که بعضی از مسائل به صورت راز پیش خودتان باقی بماند. بهتر است بعضی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید، و برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.

متولد اردیبهشت
: شما به خاطر عدم تواناییتان در تعادل برقرار کردن بین مسئولیتها و علاقه‌تان به تفریحات تابستانی به ستوه آمده‌اید. حتی اگر به نظر می‌رسد که نمی‌توانید بیشتر از یک انتخاب داشته باشید، شما می‌توانید قوانینی را خلق کنید که به واسطه آنها در حین تفریح کردن هم بتوانید شایستگی خود را نشان بدهید. اما با فکر کردن به اینکه باید در راستای این اصول حرکت کنید خودتان را محدود نکنید.

متولد خرداد : امروز سیاره بهرام در حال ترک کردن نشانه شما است و با شما خداحافظی می‌کند. زندگی شما هم اکنون پرجنب حوش و سرشار از انرژی شده است و شما نگران این هستید که اوضاع به حالت طبیعی برگردد. از یک طرف الان وقت این رسیده که به آرامی پیش رفته و دوباره انرژی‌هایتان را ذخیره کنید. شما می‌توانید برای مدتها بدون اینکه خسته بشوید به این روش ادامه دهید. اگر از وقتتان عاقلانه استفاده کنید برای پیش آمدهایی که در روزهای آینده اتفاق می‌افتد آمادگی پیدا خواهید کرد.

متولد تیر : فقط کار کردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می کند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح کنید. البته تا موقعی که شما کارهایتان را تمام نکرده اید این کار غیر ممکن است، اما شما اکنون در حین اینکه کار می کنید برای لحظه کوتاهی می توانید کمی هم خودتان را سرگرم کنید. تمام کارهایی که لازم است انجام شود بیان کننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز شوید بنابراین آخر هفته کاملاً برای تفریح کردن آمادگی خواهید داشت.

متولد مرداد : ممکن است شما فکر کنید که خواسته‌های شما با خواسته‌های افراد دیگر تفاوت دارد و برنامه‌های شخصیتان با اهداف کسانی که به شما نزدیکند مغایرت دارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید فرد دیگری را متقاعد کنید که نقطه نظرش را به خاطر حمایت کردن از برنامه‌هایتان تغییر دهد، یا به این کار مجبورش کنید، اشتباه کرده‌اید. سعی نکنید که در یک کشمکش راه حل خودتان را تحمیل کنید. فقط انرژی بیشتری برای فروکش کردن آن صرف کنید.

متولد شهریور
: امروز فکر کردن در مورد خطرات احتمالی می‌تواند خیلی پریشان کننده باشد، اما امروز روز خوبی برای تقویت کردن برنامه‌هایتان نیست، زیرا شما نمی‌خواهید که با گرفتاری‌های واقعی این جهان محدود شوید. به جای اینکه تصمیمی عملی بگیرید، احتمالاً شما حرکتی مهم را انتخاب خواهید کرد. یک سفر کوتاه اطراف شهر مثل مسافرت با پای پیاده به سمت هیمالیا نیست. اما رویاها تحقق می‌یابند، بنابراین اجازه ندهید که هر کسی با صحبتهایش شما را ناامید کند.

متولد مهر
: از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

متولد آبان : امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

متولد آذر : امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

متولد دی
: نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

متولد بهمن
: در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.

متولد اسفند : شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: