کد خبر: ۷۱۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۳
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) از محرومیت سه ورزشکار به دلیل استفاده از مواد نیروزا خبر داد.
محرومیت سه ورزشکار ایرانی به دلیل دوپینگبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، برابر اعلام غلامرضا نوروزی دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) سه ورزشکار رشته های والیبال، فوتسال و وزنه برداری به شرح زیر با محرومیت مواجه شدند.

۱-احسان حاجیلی دوجی از والیبال به دلیل استفاده از ماده ممنوعه نور آندروسترون به مدت چهار سال( از ۲۳ آذرماه ۹۵ تا ۲۲ آذرماه ۹۹) محروم شد.

۲- فرشید شبانی از رشته فوتسال به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهار سال( از ۲۳ شهریور ۹۵ تا ۲۲ شهریور ۹۹) محروم شد.

۳- پیمان فرهمند از وزنه برداری به دلیل استفاده از ماده ممنوعه تاموکسیفن به مدت چهار سال( از ۲ آبان ماه ۹۵ تا اول آذرماه ۹۹) محروم شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: