کد خبر: ۷۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۶۳۸
بگویید اگر دوست دارد با لباس شخصی در جشن شرکت کند؛
سرمربی کروات پرسپولیس بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمش نسبت به بازیکن اخراجی سرخ ها مهربان شد.
پیغام برانکو برای رضاییان؛ سرمربی پرسپولیس مهربان شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،همه از رابطه بد برانکو ایوانکوویچ و رامین رضاییان خبر دارند و باور نمی کنند سرمربی پرسپولیس برای یاغی اخراجی تیمش پیام مهربانانه فرستاده باشد اما این اتفاق دیشب در تبریز افتاد.

 

ساعتی پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر شانزدهم از تبریز خبر رسید برانکو موافقت کرده رضاییان هم در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند!

 

ابتدا این خبر در قالب شایعه مطرح شد اما ساعتی بعد نزدیکان باشگاه پرسپولیس با تایید آنچه از تبریز به گوش رسید، مدعی شدند برانکو در پاسخ به سیدجلال حسینی که گفته بود اگر صلاح می دانید رضاییان هم در جشن قهرمانی که قرار است بعد از بازی با پدیده برپا شود، شرکت کند، گفته رامین را هم از طرف من دعوت کنید. به هر حال او هم برای پرسپولیس در این فصل زحمت کشید و اگر خودش دوست دارد می تواند با لباس شخصی در جشن حاضر باشد.

 

حالا باید دید آیا رضاییان دعوت برانکو که با وساطت کاپیتان پرسپولیس صورت گرفته را قبول می کند و روز چهارشنبه در جشن قهرمانی پرسپولیسی ها حاضر می شود یا نه؟

 

پرسپولیس چهارشنبه 30 فروردین از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده می رود و بعد از پایان این بازی جشن قهرمانی برپا می کند. هدف از برپایی این جشن زودهنگام این است که سرخپوشان با روحیه ای عالی در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال بروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: