کد خبر: ۷۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۳
تعداد بازدید: ۶۷۹
فال روزانه یکشنبه 27 فروردین 1396
متولد فروردین : امروز سیاره بخت شما یعنی ونوس کمی سردرگم شده است، طوری که شما در مورد اینکه احساساتتان واقعی هستند یا نه به تردید افتاده‌اید. زمانی که شما می‌توانید در مورد مهارتهای خود صحبت کنید می‌توانید تصویری همراه با جزئیات در ذهن خود تجسم کنید. اما اگر بخواهید آنها را به واقعیت تبدیل کنید، شهامت خود را از دست می‌دهید. اکنون به جای اینکه سعی کنید احساسات پیچیده خود را با دیگران در میان بگذارید، فقط به حسهایی که می‌دانید واقعیت دارند توجه کنید.

متولد اردیبهشت : اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می‌شود. به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته‌ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد. شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می‌کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

متولد خرداد
: در حالی که ماه در یازدهمین خانه شما قرار گرفته است که مربوط به روابطتان با دوستانتان است، در روزهای آینده نیز فعالیتهای اجتماعی شما نسبت به قبل زیادتر می‌شود. شما دوست دارید که یک کار گروهی را شروع کنید یا خودتان را کاملاً درگیر یک پروژه کنید. از زیاد کار کردن نترسید، فقط با خودتان عهد کنید که حتماً تفریح را هم وارد برنامه روزانه خود کنید.

متولد تیر
: ممکن است شما متوجه این نشوید که با مانع و مخالفت روبرو شده اید، اما وقتی در نیمه راه با فردی سرسخت بر خوردید واقعاً این حس به شما دست می دهد. به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که عملکردشان اشتباه بوده است، سعی کنید که این مشکل را با روشی درست حل کنید. باید تا موقعی که توانایی پیدا کنید یک موضوع را از جنبه های مختلف بررسی کنید، رویش کار کنید، حتی اگر نتوانستید با روش خود عمل کنید حداقل با افرادی که دچار مشکل شده اند یبشتر همدردی خواهید کرد.

متولد مرداد : ممکن است شما شروع به نشان دادن کارهایی کرده باشید که می‌توانید آنها را تحت فشار انجام دهید، اما زمانی چهره واقعی خود را نشان می‌دهید که یک امر غیر منتظره واقعی نیازمند توجه شما باشد. منظور این نیست که شما باید استعدادهای منحصر به فردتان را به دیگران نشان دهید. بلکه شما باید ارزش کارهای خودتان را بدانید و بر طبق رویاهایتان زندگی کنید.

متولد شهریور : امروز احسااست ناراحت کننده شروع به ظاهر شدن کرده اند به طوری که شما ارزو می کنید زمان خوشی که از دست رفته فرا برسد. کج خلفی نکیند، برای اینکه قسمتهای زایدی از زندگی شما در حال گذر از یک مرحله به مرحله دیگر هستند. فقط به این دلیل که این موقعیت های اخیر خواستار توجه و دقت زیاد است، فکر نکیند که دوران خوشی به پایان رسیده است. حتی اگر اکنون احساسات شما جدی تر شده اند، با آنها در زمان حال زندگی کنید. به زودی نتیجه کارهایتان را خواهید دید.

متولد مهر : امروز شما می‌توانید هم با فرد بازنده‌ای احساس همدردی کنید و هم فرد برنده‌ای را تحسین کنید. که این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفکرات شما در مورد فرد برنده ممکن است مثل قبل نباشد. شما می‌دانید که به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده‌آل است که

متولد آبان : هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.

متولد آذر : امروز، روز آگاهی شماست که ناچارید به خاطر حفظ تعادل خود از برخی چیزها عقب نشینی کنید.شاید وسط یک دعوا قرار بگیرید و ندانید که حق با کدام طرف است. اما بخواهید که با گوش دادن به هر دو طرف در آن دخالت کنید. با این وجود، اگر به این نتیجه رسیده اید که کاری نمی‌توانید بکنید از عقب نشینی کردن از دعوا نترسید و یک جای آرام و ساکت پیدا کنید تا به جای شنیدن صدای آنها بتوانید با خودتان فکر کنید.

متولد دی
: شما معمولاً قادرید که ایده ها و طرحهایتان را سالم نشان دهید. در واقع ، شما مهارتی دارید که می فهمید آیا چیزی قبل از اینکه شما تصمیم به اجرای آن بگیرید ، شدنی است یا نه . اما اکنون این قدرت شما کمی ضعیف شده است .بد نیست از تصمیمات مهم چند روزی اجتناب کنید.

متولد بهمن : اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

متولد اسفند
: مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.

 پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: