کد خبر: ۷۱۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۶۰۰
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فارس(فتا) گفت: ماموران این واحد با همکاری پلیس آگاهی فارس، فردی را که در فضای مجازی با لقب 'گرگ' قدرت نمایی و شرارت می کرد، دستگیر کردند.
'گرگ' فضای مجازی دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، شنبه در مطلب ارسالی به ایرنا از قول سرهنگ حبیب الله رجبلی اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا در گشت زنی‌ های خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، صفحه‌ای را شناسایی کردند که در آن شخصی با لقب 'گرگ' اقدام به قدرت نمایی و شرارت می‌ کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، کارشناسان پلیس فتا با اقدام های فنی، متهم را در فضای مجازی رصد و شناسایی کردند و پرونده متشکله در این زمینه به پلیس آگاهی ارسال و متهم توسط ماموران پلیس آگاهی دستگیر و تعدادی اسلحه غیرمجاز از او کشف شد.

رئیس پلیس فتا استان فارس به ماده 15 بند 'ب' جرایم رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: چنانچه کسی از این طریق، افراد را به ارتکاب جرایم منافی عفت یا استعمال مواد مخدر، روان‌گردان، خودکشی، انحرافات جنسی و انجام اعمال خشونت‌آمیز تحریک، ترغیب یا تهدید کند و یا آنها را فریب دهد و یا شیوه ارتکاب این اعمال یا استعمال مواد مخدر را تسهیل کند یا آموزش دهد، به حبس از 91 روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا 20 میلیون ریال یا هر 2 مجازات محکوم می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: