کد خبر: ۷۱۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۲۶۰
اداره حج و زیارت استان تهران اعلام کرد: متقاضیان سفر حج ۹۶ برای پرداخت مبلغ علی‌الحساب این سفر، فقط تا یک هفته دیگر فرصت دارند.
ثبت‌نام اولیه حج فقط یک هفته مهلت داردبه گزارش خبرداغ به نقل از   ایسنا، براساس توافق سازمان حج و زیارت ایران و وزارت حج عربستان، پس از یک سال محرومیت زائران ایرانی از حج تمتع، امسال حدود ۸۶ هزار زائر از کشورمان به این سفر مشرف می‌شوند.

اداره حج و زیارت استان تهران درخواست کرد: دارندگان فیش‌های ثبت‌نامی حج تمتع تا ۳۱ تیرماه سال ۱۳۸۵ با در دست داشتن اصل شناسنامه و اصل کارت ملی به یکی از شعب بانک ملی مراجعه کنند و نسبت به واریز مبلغ علی‌الحساب تا سقف ۱۰ میلیون تومان اقدام کنند.

ثبت‌نام اولیه سفر حج تمتع از روز چهارشنبه (۲۳ فروردین‌ماه) آغاز شده که تا اول اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. سازمان حج و زیارت هنوز این تاریخ را تمدید نکرده است.

براساس اعلام این سازمان، اعزام زائران ایرانی به عربستان از اول مردادماه امسال آغاز می‌شود.

 سازمان حج و زیارت هنوز هزینه‌های کامل این سفر را اعلام نکرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: