کد خبر: ۷۱۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۸۴
کسب سه مدال پر ارزش در آغاز سال 96 خبر از سالی موفق در ورزش کیش می دهد.
کسب سه مدال طلا و یک نقره، نوید سالی موفق در ورزش کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ورزشکاران کیش در سه مسابقه قهرمانی کشور که در نخستین ماه سال برگزار گردید حضوری موفق داشته و موفق به کسب 3 مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

سیده سوده خلیلی در وزن 54- کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کشور کاراته که در تهران برگزار شد موفق به کسب اولین مدال طلا در سال 96 شد و با کسب این مدال تیم کیش نیز در جایگاه دوم ایستاد.

سید امیر محمد میر شفیعی نیز نونهال شمشیر باز کیش در مسابقات قهرمانی کشور و جشنواره نونهالان در اسلحه اپه موفق به کسب مدال نقره شد.

دیگر ورزشکارکیش علی خدیور دونده با ارزش کیش در رقابت های آغاز فصل دو و میدانی که طی روزهای 24 و 25 فروردین در شیراز برگزار شد موفق به کسب دو مدال طلا در مواد 200 و 400 متر سرعت شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: