کد خبر: ۷۱۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
تعداد بازدید: ۱۴۵۸
85 درصد پسرها و 70 درصد دخترها هنگام خودارضایی خیالپردازی می‌كنند. این خیالات اكثرا درباره یك دوست، آشنا و یا كسی است كه تازه ملاقات شده یا در یك فیلم دیده شده هستند.
آیا افكار جنسی زن‌ها و مردها شبیه است؟! درصد مردم از خیالات جنسی لذت می‌برند و تحریك می‌شوند. نیمی از مردها و 20 درصد خانم‌ها حداقل روزی یكبار به  رابطه جنسی فكر می‌كنند. پسرهای دبیرستانی روزی هفت بار و دخترهای دبیرستانی روزی چهار بار فكرهای جنسی به سرشان می‌زند. نیمی از این افكار علتی خارجی دارند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین:85 درصد پسرها و 70 درصد دخترها هنگام خودارضایی خیالپردازی می‌كنند. این خیالات اكثرا درباره یك دوست، آشنا و یا كسی است كه تازه ملاقات شده یا در یك فیلم دیده شده هستند. اما معمولا هیچكس حتی با نزدیك‌ترین دوستش در این باره حرفی نمی‌زند. بعضی از این خیالات حتی برای خود فرد هم ناراحت‌كننده هستند. بعضی آدم‌ها حتی به‌خاطر این افكار احساس گناه می‌كنند. برخی دیگر نیز اصلا چنین فكرهایی نمی‌كنند چون فكر را با عمل برابر می‌دانند. البته به‌ندرت كسی این افكار را یك مشكل روانی تلقی می‌كند. گاهی این افكار مفید واقع می‌شوند چون اعتمادبه‌نفس را افزایش و تنش‌ها را كاهش می‌دهند. اكثر صاحبنظران این افكار را ناهنجار تلقی نمی‌كنند.

داشتن افكار جنسی لزوما به معنای میل به وقوع آنها نیست. افكار جنسی زن‌ها و مردها شبیه است گرچه زن‌ها بیشتر موقعیت‌های عاشقانه و مردها قسمت‌هایی از بدن زن‌ها را تصور می‌كنند. گاهی هم این تصورات كاملا غیرعادی هستند (مثل رابطه جنسی وسط زمین فوتبال!) . همه دوست دارند خودشان را مطلوب و مقبول تصور كنند. همه دنبال چیزهای نو هستند.

البته این افكار اغلب هیچ شباهتی به واقعیت ندارند. خانمی را می‌شناسم كه در خیالش با یكی از هنرپیشه‌های معروف همبستر می‌شد. یكی از افكار جنسی رایج، دیدن همبستر شدن با دیگران است. یك فكر عجیب هم كه رایج است، تصور تجاوز است. 10 درصد زن‌ها خیال جنسی مورد علاقه‌شان رابطه جنسی به زور است. البته یادتان باشد كه خیال با آرزو برابر نیست.

اگر زنی در خیالش مورد تجاوز قرار گرفتن را تصور می‌كند به این معنا نیست كه دوست دارد مورد آزار قرار بگیرد، می‌خواهد جذاب باشد، خودش پاپیش نگذارد و مسئول اتفاقی كه می‌افتد نباشد. بعضی‌ها بدون هیچ دلیل مشخصی، درد كشیدن را سكسی می‌دانند. در خیال و گاهی در واقعیت رابطه جنسی با قدرت، انكار مسئولیت و خشم همراه است. اگر افكار ناراحت‌كننده جنسی به شكل وسواس فكری درآیند، خطرناك بوده و نیاز به درمان دارند درغیر این صورت، مشكلی ایجاد نمی‌كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: