کد خبر: ۷۱۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
تعداد بازدید: ۸۳۷
کشتی اقیانوس پیمای تفریحی مسافری سانی نخستین گروه مسافران خود را از کیش به قشم برد.
اولین سفر کشتی سانی از کیش به مقصد قشم انجام شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کشتی اقیانوس پیمای تفریحی مسافری سانی عصر چهارشنبه 23 فروردین با 220 مسافر بندر تجاری کیش را به مقصد جزیره قشم ترک کرد.

این کشتی 9 طبقه دارای 176 متر طول و 23 متر عرض ، 130 کابین ، 417 تخت اقامتی و با یک هزار و 600 صندلی برای برقراری سفرهای دریایی بین بنادر و جزایر خلیج فارس به ناوگان دریایی کیش افزوده شده است.

از امکانات این کشتی کروز می توان به دارا بودن سه هزار و 500 متر مربع فضای رستورانی ، 2 سالن سینما ، کتابخانه ، اتاق مطالعه،سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای کودکان و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاهای ایرانی اشاره کرد.

این کشتی قابلیت جابه جایی 350 خودرو به همراه سرنشین را داراست که برای سوار و پیاده شدن آسان مسافران علاوه بر رمپ انتهایی ، هشت درب جانبی نیز در بخش های مختلف کشتی در نظر گرفته شده است.
به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش کابین های کشتی چهار و شش نفره است که در این سفر از ظرفیت 70 کابین استفاده شده است.

رضا سراج درادامه از اجرای برنامه های شاد ومفرح درطول سفر خبرداد وگفت: فاصله زمانی با قشم توسط این کشتی بین 10 تا 12 ساعت است که با برنامه ریزیهای انجام شده تلاش می کنیم برنامه های شاد وسرگرم کننده ای برای گردشگران در طول سفر اجرا شود.

 وی افزود پس از پهلوگیری کشتی سانی دربندر کاوه قشم ، گردشگران دریک تور روزانه از نقاط مختلف قشم دیدن می کنند وساعت 22 کشتی سانی بندر قشم را به مقصد جزیره کیش ترک می کند.

رضا سراج گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد در بندر قشم گردشگران بخواهند با سانی به کیش سفر کنند بخشی از ظرفیت اقامتی این کشتی را خالی نگه داشته ایم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هزینه سفر هر مسافر را 500 هزار تومان با پذیرایی کامل اعلام کرد و گفت : این کشتی قابلیت حمل 350 خودرو را دارد و دارای سیستم هتلینگ برای پذیرش مسافر است .
وی افزود : این کشتی با تاکید مدیرعامل منطقه آزاد کیش و همکاری شرکت توسعه بندر و فرودگاه های کیش و شرکت توسعه و سرمایه گذاری با بخش خصوصی وارد جزیره کیش شده است .

سراج در مورد برنامه سفر این کشتی اقیانوس پیما به دیگر بنادر گفت : به مقاصدی که اسکله های آنها قابلیت پهلو گیری کشتی کروز را داشته باشند سفر خواهیم کرد و برنامه هایی برای توسعه گردشگری دریایی از طریق کشتی کروز نیز داریم.

وی با بیان اینکه تمرکز ما برای حمل کالا و خدمات با این کشتی است افزود : یکی از برنامه های ما حمل کالا از بندرعباس به دبی و بالعکس ( با ظرفیت 340 کانتیر 20 تنی ) است که فرصت خوبی برای رونق اقتصادی و گردشگری خواهد بود.  

کشتی اقیانوس پیمای تفریحی مسافری سانی 3 فروردین امسال وارد جزیره کیش شد تا درمرحله نخست بین جزایر خلیج فارس و پس از آن در مسیرهای برون مرزی خدمات رسانی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: