کد خبر: ۷۱۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۴
مهاجم پرسپولیس در طول حضور خود در این تیم توانسته است امار فوق العاده ای از خود به جای گذاشته است.
آمار فوق العاده طارمی در پرسپولیس و تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، طبق آمار می توان گفت مهدی طارمی در مدت زمان حضورش در پرسپولیس، عملکرد بسیار درخشانی داشته است. او توانسته است در طول این سه سال 9 گل برای تیم ملی و 44گل  برای پرسپولیس به ثمر برساند. او 18بار هم داوران را متقاعد به گرفتن پنالتی در بازی های گوناگون کرده است و 6 بار هم پاس گل داده است تا آمار فوق العاده ای را تا کنون از خود به جای گذاشته باشد.

 

همین امار و ارقام سبب شده است تا او را یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران بدانیم.

 

طارمی در حالی آقای گلی اش را می خواهد تکرار کند که هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس، پس از آقای گلی محسن خلیلی در سال 86  نتوانسته بودند این عنوان را تصاحب کنند. عنوانی که اگر مهاجم ملی پوش پرسپولیس کسب کند او را در کنار رضا عنایتی بازیکن سابق استقلال تهران با دو آقای گلی پشت سر هم قرار می دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: