کد خبر: ۷۱۴۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۳
نماینده ولی فقیه درامورحج و زیارت گفت: با امضای تفاهم نامه حج 96 با طرف سعودی هیچ جای نگرانی درباره مسایل اجرایی وجود ندارد.
قاضی عسکر: مسائل اجرایی حج دیگر جای نگرانی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکرسفر در نشست امروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری اظهارکرد: کارها و برنامه های مورد نظر حج 96 به خوبی پیش می رود و مشکل خاصی وجود ندارد. 

وی سفرهیات های کارشناسی به عربستان برای پیگیری مفاد تفاهم نامه حج رامفید دانست و افزود: با توجه به مذاکرات صورت گرفته مسیربرای تحقق اهداف مورد نظردرحوزه حج فراهم و شرایط مساعدی ایجاد شده است و در باره مسایل اجرائی حج پیش روی زائران نگرانی وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در ادامه بر لزوم افزایش اطلاع رسانی به مخاطبان حوزه حج در امورمختلف فرهنگی و اجرائی را تاکید کرد.

برنامه ها حج 96 در فضای مناسب در حال پیگیری است 
درادامه سرپرست سازمان حج و زیارت به تفصیل محورهای مذاکرات خود با وزیرحج عربستان اشاره کرد و گفت: در این گفت وگوها مسایل اجرایی و توافقات صورت گرفته در تفاهم نامه حج مطرح و به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته و کارها و برنامه ها درحوزه های مختلف درفضایی مناسب درحال پیگیری است.

حمید محمدی فاجعه منا را ازمحورهای مهم مورد توجه دراین مذاکرات ذکرکرد و افزود: وزیرحج عربستان نیز با حساسیت روند کاردرکمیته تشکیل شده برای بررسی ابعاد مختلف این فاجعه را دنبال می کند و جمهوری اسلامی ایران هم نظرات خود درباره فاجعه منا را به طرف مقابل ارائه کرده است و کار با جدیت دنبال می شود.

سرپرست سازمان حج و زیارت ادامه داد: طرف سعودی برای صدور ویزا جهت اعزام تیم های کارشناسی بخش های مختلف آمادگی دارد و درمذاکرات تصریح شد در صورتی که مشکلات اجرایی را درحج امسال شاهد نباشیم راه اندازی سفرعمره نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: