کد خبر: ۷۱۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امروز نفوذ سامانه بارشی به کشور موجب بارش باران در غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق خواهد شد، گفت: سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه وارد کشور خواهد شد و مناطق غربی را در بر می‌گیرد.
رگبار و باد شدید در پایتختاحد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: امروز سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب وارد کشور خواهد شد که دستاورد آن افزایش ابر و بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق در نواحی غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق کشور هستیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، وی ادامه داد: طی 24 ساعت آتی جریانات مرطوب جنوبی همچنین در مناطقی از جنوب غرب نیز به‌وقوع می‌پیوندد که افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقتی را به‌دنبال دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: امروز با گذر جبهه سرد از شمال کشور، دمای هوا در استانهای گیلان، مازندران و گلستان به‌شدت کاهش می‌یابد و دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه، از عصر امروز تا اواخر وقت احتمال وزش باد شدید در استانهای مرکزی، قم، سمنان و جنوب تهران پییش‌بینی می‌شود؛ این وزش باد می‌تواند موجب وقوع گرد و خاک در مناطق ذکر شده شود.

وی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به کشور در روزهای آینده اظهار کرد: از اواخر وقت پنجشنبه سامانه بارشی دیگری شمال غرب کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، ارومیه با دو درجه بالای صفر را سردترین و اهواز با 37 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 22 درجه بالای صفر می‌رسد.

وظیفه پیش‌بینی کرد که آسمان تهران امروز ابری باشد و در اواخر وقت بارشهای پراکنده باران به‌وقوع بپیوندد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: