کد خبر: ۷۱۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۳۳
نکیسا؛
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: پرسپولیس برای اینکه بتواند به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند باید دیدگاه خود نسبت به این رقابت ها را تغییر دهد.
الان زمان مناسبی برای جدایی رامین نبود/ پرسپولیسی‌ها باید دیدگاه خود را تغییر دهندبه گزارش خبرداغ ، نیما نکیسا در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:در بازی رفت پرسپولیس عملکرد بهتری داشت اما الریان به گل می رسید بنابراین شاگردان برانکو در آن بازی هم باید حریف قطری را شکست می دادند اما متاسفانه شکست خورد و در بازی امروز باید الریان را شکست دهد.



وی افزود:تفکرات برانکو بر میشل لادروپ می چربد از طرفی سرمربی پرسپولیس باید برای مهارت تاباتا از کی روش الگو بگیرد،هر چند کی روش و برانکو چندان با هم اختلاف دارند اما می توانند در مقابل تیم های عربی به یکدیگر کمک کنند.سرمربی تیم ملی راه مهار تاباتا را به برانکو یاد داد.



نکیسا درباره جدایی رامین رضائیان از پرسپولیس گفت: امیدوارم راهی که وی در پیش گرفته راه خوبی باشد هیچ صحبتی نسبت به جدایی رضائیان از پرسپولیس ندارم. به نظر من الان زمان خوبی برای جدایی رضائیان نبود،البته شاید وی دلیل قانع کننده ای برای پرسپولیس داشته که حتی علی پروین هم نتوانسته مانع جدایی این بازیکن ملی پوش شود.



وی در مورد اینکه پرسپولیس شانس راه یابی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا خیر،گفت:پرسپولیس برای تحقق این امر نیاز به تغییر دیدگاه دارد.



دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره دیدار استقلال خوزستان مقابل لخویای قطر اظهار داشت: هر چند لخویا مقام قهرمانی لیگ قطر را بدست آورد اما استقلال خوزستان هم تیم قابل احترامی است که با تمام مشکلات فوتبال خوبی را از خود به نمایش می گذارد.اگر این تیم از سوی مسئولان حمایت شود توانایی کسب افتخار را دارد سیروس پور موسوی مربی عاشق ،دلسوز و با دانشی است که توانسته نماینده شایسته ای برای فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

 

باشگاه




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: