کد خبر: ۷۱۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۳۵۰
مرسدس بنز روباز 680 S تورپدو ساخت 1928 قطعا یکی از بهترین خودروهای کلاسیک حال حاضر جهان به شمار می‌آید.
به گزارش خبرداغ به نقل از  عصر ایران ، خودروهایی که امروزه کلاسیک شناخته می‌شوند، همواره مورد توجه واقع شده و تمجید و تعریف‌های فراوان را نصیب خود می‌کنند. برای این خودروها هیچ اعتباری بزرگ‌تر از نمایش در گردهمایی بزرگ پبل‌بیچ نخواهد بود. نمایشگاهی که در آن بالاترین اعتبار و جوایز معمولا به یکی از خودروهای کلاسیک اروپایی قبل از جنگ می‌رسد.

 به نقل از "کاراسکوپ"،مرسدس بنز روباز 680 S تورپدو ساخت 1928 قطعا یکی از بهترین خودروهای کلاسیک حال حاضر جهان به شمار می‌آید. این خودرو یکی از سه مدل ساخته شده معروف در آن زمان و قطعا تنها بازمانده از این مدل است. این بنز کلاسیک در گردهمایی خودروهای پبل بیچ سال 2012 افتخار زیباترین خودروی کلاس خود را به دست آورد و اکنون برای ورود به یک حراجی آماده می‌شود.

خودروی 32 میلیارد تومانی قبل از جنگ جهانی دوم

این خودرو با یک شیشه جلوی کوتاه، سقف متحرک، چرم داخلی از پوست خزندگان، تریم چوبی زیبا و پوشش‌های روشن براق در سال 1929 در سالن نمایشگاه خودرویی نیویورک به نمایش درآمد و توسط یک بارون معروف در زمان خود خریداری شد.

خودروی 32 میلیارد تومانی قبل از جنگ جهانی دوم

پس از آن بنز معروف به مدت 75 سال در مالکیت این خانواده باقی ماند. در سال 2008 این خودرو توسط یک آژانس خریداری شد. دو سال پس از آن فرآیند بازسازی کامل نیز روی خودرو صورت گرفت. با چنین تاریخچه ای این خودرو قرار است در ماه آینده در یک حراجی بزرگ و به بالاترین قیمت پیشنهادی فروخته شود.قیمتی که برای فروش این خودرو پیش‌بینی می‌شود حدود 6.5 تا 8 میلیون یورو یا کمی بیش از 32 میلیارد تومان است.

خودروی 32 میلیارد تومانی قبل از جنگ جهانی دوم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: