کد خبر: ۷۱۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
با استقبال خوب گردشگران نوروزی 96، از ورزش و تفریحات سالم از جذابیت های مهم جزیره کیش یاد شد.
رونق ورزش و تفریحات سالم در تعطیلات نوروزی کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به شرایط آب و هوایی مطبوع در ایام نوروز، گردشگرانی که می خواستند تا دور از هیاهو و آلودگی هوای شهرستان ها به دور باشند با سفر به این جزیره مرجانی در سواحل زیبای کیش به تفریح و ورزش پرداختند و از امکانات خوب جزیره بهره مند شدند.

بنابر این گزارش، از تاریخ 26 اسفند 95 تا 15 فروردین 96، تعداد 24 هزار و 217 نفر از پلاژ بانوان، 11 هزار و 68 نفر از پلاژ آقایان، یک هزار و 612 نفر از استخر کرانه، 3 هزار و 757 نفر از استخر المپیک استفاده کردند.

همچنین، تعداد 8 هزار و 180 نفر در برنامه ها و مسابقات مفرح و شاد ورزش های همگانی از جمله فریزبی، دارت، طناب کشی، طناب زنی، فوتبال دستی، پرتاب پنالتی بسکتبال، دو سه نفره با گونی، پرواز بادبادک، توپ و چاله، توپ تعادلی، خروس جنگی، توپ و سبد، توپ و لیوان، دو امدادی، فوتبال دستی انسانی، بهکاپ، شطرنج، والیبال و فوتبال گل کوچک ساحلی شرکت کردند.

در این ایام تفریحات و ورزش های آبی نیز مورد توجه گردشگران قرار گرفت. با هدف ارائه خدمات ایمن و جلب رضایت و آرامش خاطر گردشگران سه پایگاه نظارت بر تفریحات دریایی و غواصی در ساحل مرجان، اسکله تفریحی و دامون ساحلی مستقر شد و علاوه بر ساحل با دو فروند قایق هر روز از ساعت 8 تا 2 با مداد روز بعد بر خدمات دریایی و غواصی، قایق ها و شناورهای کف شیشه ای  و تندرو و همچنین جت اسکی و قایق های شخصی کنترل و نظارت شد تا این ایام با کمترین حادثه ای سپری شود.

در همین راستا، تعداد 25 هزار و 249 نفر از تفریحات دریایی و غواصی و 66 هزار و 450 نفر نیز از قایق های تندرو، کف شیشه ای و کشتی آکواریوم استفاده کردند.

در همین مدت تعداد 26 ایستگاه دوچرخه و دوچرخه برقی از ساعت 9 صبح تا 2 بامداد روز بعد با نظارت مستقیم معاونت ورزش شرکت عمران، آب و خدمات کیش به گردشگران نوروزی ارائه خدمات کردند و تعداد 212 هزار و 940 نفر از این خدمات بهره مند شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: