کد خبر: ۷۱۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۱
آخرین وضعیت قیمت نوبرانه‌ها در بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی نوشت:اواخر هفته گذشته ۶ تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه‌ها توسط مامورین کشف و ضبط شد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در خصوص آخرین وضعیت  بازار میوه اظهار داشت: با توجه به اتمام تعطیلات نوروز و کاهش تقاضا، نرخ‌های میوه در بازار کاهش چندانی نداشته است.

وی با اشاره به عرضه پرتقال‌های قاچاق در میدان افزود: پرتقال‌های قاچاق همچنان در کنار سایر میوه‌ها در ظرف‌های داخلی به میدان عرضه می‌شود و با نرخ‌های ۸ تا ۹ هزارتومان پرتقال مصری و ۵ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان پرتقال‌ ترکیه خرید و فروش می‌شود.

مهاجران از وجود تقاضا برای خرید پرتقال تا نیمه سال جاری در بازار بیان کرد: در شرایط کنونی مقداری پرتقال‌های آبدار شمال در سردخانه‌ها ذخیره سازی شده که با وجود سرمای اخیر تنها این میزان جوابگوی تقاضا تا پایان اردیبهشت ماه در بازار خواهد بود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کشف و ضبط ۶ تن میوه قاچاق از میدان خبر داد و اضافه کرد: اواخر هفته گذشته ۶ تن پرتقال، گلابی چینی و انگور از غرفه‌ها توسط مامورین کشف و ضبط شد.

وی در خصوص قیمت میوه‌های نوبرانه در بازار بیان کرد: نرخ هر کیلو توت فرنگی کرجی گلخانه‌ای ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، توت فرنگی جیرفتی ۴ تا ۶ هزار تومان، چاقاله نوبرانه بوشهر ۲۰ و چاقاله کاشان ۲۵ تا ۴۰ هزار تومان است.

به گفته مهاجران طی چند روز آینده گوجه سبز نوبرانه ساوه، قم و گرمسار به بازار عرضه می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: